9. januar 2010

Kyllingsalat :)

Home Alone.
Mamma er på ledersamling i Bergen og pappa på jobb i Tyrkia. Og jeg har laget chilibrowniecookies - mange skeptiske fjes på Facebook, men jeg lover dere - det er knall! Jeg hakket opp en halvstor chili og hadde i oppskriften som jeg har posta allerede. Nå sitter jeg foran TV'n og har akkurat kost meg med kyllingsalat og Shall we Dance, herlig!

Dinas Kyllingsalat:


- Kutt opp en kyllingfilet, salat, tomat, agurk, rødløk eller andre ønskede ting i passende biter.
- Putt kyllingbitene i en pose og tilsett litt olje, krydder og kanskje litt marinade.
- Stek kyllingen, Dinas special: med en skje rømme og litt ananassaft.. Super godt..!
- Bland alt i en bolle med mais, ananas, fetaost (NAM!), tortillachips (jeg brukte Tortilla rolls hot and spicy fra Landlord -  de var knall gode) eller hva du enn måtte ønske.

- Topp det hele med litt revet ost og din beste dressing, og volla du har god kveldsmat..:)
Enda en Dinas Special: bland litt saft med farris istedet for vann - det er godt det!


Ha en flott lørdag kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar