21. mai 2010

Fadervår på lys

2 uker siden sist og E måtte rett og slett hoppes over. Det er fordi det er veldig mye å gjøre i forhold til skolen for tiden, tentamener, prøver, innleveringer og ikke minst Eksamen;) Men nok om det, nå er det tid for F og Fadervår på lys - eller noe annet du synes hadde vært koselig å ha på et lys:)
Dette trenger du:
- Strykejern
-Bakepapir
-Kubbelys
-Serviett 
-Tusj/Penn
Dette gjør du:
- Skriv ut den teksten du vil ha på lyset i en fin font du liker.
Jeg brukte French Script MT.
-Dra av det ytterste hvite laget på servietten.
- Legg det over det arket med teksten du har skrevet ut, og fest godt.
- Skriv over med pennen.
- Fest servietten med tekst på lyset, fest bakepapiret over.
- Bruk strykejernet og stryk over slik at stearinen smelter inn i servietten og fester det. 
- Voila!
- God helg!!

9 kommentarer:

  1. Tack för detta geniala tipset om hur man kan dekorera blockljus!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  2. Takk for et genialt tips!!! Kan jo brukes til så mye dette!!


    Ha en fin pinsehelg!

    SvarSlett
  3. Ja, sådan kunne man jo også sætte billeder på lys, hvis man skulle få lyst til det.

    SvarSlett
  4. Det lyset ble jo kjempeflott, en gaveide til dåp og konfirmasjon:)

    SvarSlett
  5. Takk for tipset og ha en fortsatt fin pinse;)

    Min F er her:
    http://toraamusic.blogspot.com/2010/05/na-skal-vi-ut-pa-langtur-igjen-og-nok.html

    SvarSlett
  6. Det er et godt tip, som kan bruges til mange sjove og kloge ord til festlys :-))

    SvarSlett
  7. Nemmen så luur du er! Dette vil eg og gjere..

    Klem klem Sol.. =)

    SvarSlett
  8. My LOVE!! <3
    Du er så flink! :D
    Lurer egentlig litt på hvordan du klarer det :P
    btw! elsket innlegget ditt om drømmer ^^
    Jeg savner deg sånn!!! <3
    Kjempe Glad i deg!!
    E kan være Eikemo! :P jeg er jo ett prosjekt i meg selv xD eller du kan vente til H ^^
    UL i sommer?

    Hugs and Kisses! <3

    SvarSlett