26. november 2009

Brownie Cookies


Jeg er helt overveldet over hvor mange som besøker bloggen min hver dag, selvom det er kjempe lenge siden jeg har blogga. Mange av disse besøkende kommer gjennom denne oppskriften på brownie cookies, og derfor er det ganske vanskelig å forlate denne for en ny blogg. Men det gjør jeg allikevel. Så jeg er sleip nok til å flytte oppskriften til den nye bloggen, så da håper jeg du har så lyst på brownie cookies at du tar deg bryet til å gå til den nye bloggen. 

HER finner du oppskriften på brownie-cookies, på den nye bloggen :)

20 kommentarer:

  1. koselig å finne deg på blogg:) fin blogg du har. håper alt går bra med deg:)klem

    SvarSlett
  2. sv ; Hei min kjære Dina!
    Tusen takk for kommentaren på bloggen min. Jeg ble utrolig glad - og minst like rørt av det du skreiv :') Betyr mye å høre at du setter pris på meg. Jeg setter stor pris på deg også, solstråla mi!! :):)
    - Bloggen din er kjempe søt, og du likeså (hihihi)!!

    SvarSlett
  3. *notere ned og teste*

    SvarSlett
  4. Lager de nå og de er snart ferdige. Gleder meg til å smake<3
    Elise 14år.

    SvarSlett
  5. Veldig bra oppskrift, lagde de nå og du så gode de var :-) Skikkelig gode :-) !!
    Ha en flott uke :-)

    SvarSlett
  6. kjempegod oppskrift! brukte walters mandler isteden for kokesjokolade. ble himmelsk!

    SvarSlett
  7. du skriver romtemperert smør.. er dette etter at man har smeltet det eller skal det være usmeltet med romtemperert?? :D

    SvarSlett
  8. Takk for så mange koselige kommentarer!

    Det skal ikke smeltes. Smøret skal blandes sammen med sukkeret, så derfor bør det være ganske mykt:)

    SvarSlett
  9. dumt å skrive at alt det tørre skal blandes og så skrive lenger nede at cookiesene skal rulles i meliset.. -.- håper det går bra uansett ;)

    SvarSlett
  10. når d står smør kan eg da bruke soft flora - smør ? sånn som man har på brødskivca ? (:

    SvarSlett
  11. Tusen takk for denne flotte oppskriften! De ble KJEMPE GODE! Noe av det beste jeg har smakt! :-D

    SvarSlett
  12. Gleder meg mye til å smake.. de er snart ferdige:)

    SvarSlett
  13. nammm......... har prøvd å bake, smakte himmelsk

    SvarSlett
  14. HÆLLÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!
    jeg og min søster laget brownies idag, å vi brukte din oppskrift. vi laget det til hele familien og di synes det var kjempe godt!
    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    SvarSlett
  15. hvor mye vann skal kaffen blandes med ? :)

    SvarSlett
  16. disse er fantastiske! Tusen takk :D

    SvarSlett
  17. Så koselig at dere liker dem.
    Kaffen skal blandes med 3-4 spiseskjeer vann:)
    God baking!:)

    SvarSlett
  18. De ser kjempe gode ut :) Prøver de nå!

    SvarSlett